0031 (0)224 59 1569

Werkgevers

Klik hier om in te loggen op uw portaal

Login werkgeversportaal

Op uw eigen portaal heeft u de mogelijkheid om gemakkelijk online uw urenadministratie te regelen.Daarbij vindt u online uw gegevens zoals een digitale werkbrief, gedeclareerde urenbrieven, overzicht werknemers, urenstatistiek en online facturatie. Heeft u andere wensen of voorkeuren dan kunt u dit gerust afstemmen met uw contactpersoon. Uw bedrijfsgemak staat voor ons centraal.    

VEEL GESTELDE VRAGEN:

1. Ik kan niet inloggen op mijn portal?

Heeft u al geprobeerd uw wachtwoord te wijzigen? Klik dan eerst op "wachtwoord vergeten" en u ontvangt een email om daarin uw nieuwe wachtwoord aan te maken. Indien dit niet lukt, neemt u dan contact met ons op zodat wij u kunnen helpen.

2. Wat is het verschil tussen uitzendkrachten en payrolling?

Voor uitzendkrachten kunt u met ons contact opnemen indien u personeel nodig heeft voor de korte of lange termijn. Hierbij verzorgen wij het gehele traject voor de werknemer zoals vervoer van woon-werk, huisvesting, zorgverzekering, maaltijden en begeleiding.  Bij payrolling verzorgen wij u personeelsadministratie. Daarbij valt te denken aan: Contractbeheer, verloning, afdrachten belastingen en uitbetaling.
Daarbij regelt u zelf uw personeel maar laat u de administratieve lasten aan ons over. Voor meer informatie kunt u altijd vrijblijvend een gesprek aanvragen.