{"id":3353,"date":"2026-11-05T10:53:37","date_gmt":"2026-11-05T09:53:37","guid":{"rendered":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/?post_type=nieuws&#038;p=3353"},"modified":"2026-11-05T10:53:37","modified_gmt":"2026-11-05T09:53:37","slug":"ustawowa-minimalna-stawka-godzinowa-wzrosnie-do-1529-euro-od-1-stycznia-2027-r","status":"publish","type":"nieuws","link":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/aktualnosci\/ustawowa-minimalna-stawka-godzinowa-wzrosnie-do-1529-euro-od-1-stycznia-2027-r\/","title":{"rendered":"Ustawowa minimalna stawka godzinowa wzro\u015bnie do 15,29 euro od 1 stycznia 2027 r."},"content":{"rendered":"<p>Od 1 stycznia 2027 r. ustawowa minimalna stawka godzinowa ponownie wzro\u015bnie. Minimalna stawka godzinowa brutto dla pracownik\u00f3w w wieku 21 lat i starszych wyniesie 15,29 euro za godzin\u0119. Obecnie minimalna stawka godzinowa wynosi 14,99 euro. Oznacza to wzrost o 2%.<\/p>\n<p>Podwy\u017cka jest cz\u0119\u015bci\u0105 ustawowej p\u00f3\u0142rocznej indeksacji p\u0142acy minimalnej.<\/p>\n<h2>P\u0142aca minimalna dla m\u0142odych r\u00f3wnie\u017c wzrasta.<\/h2>\n<p>Opr\u00f3cz minimalnej stawki godzinowej dla doros\u0142ych, zmianie ulega r\u00f3wnie\u017c minimalna stawka godzinowa dla m\u0142odzie\u017cy. Nowe stawki godzinowe brutto obowi\u0105zuj\u0105ce od 1 stycznia 2027 r. wynosz\u0105:<\/p>\n<table>\n<tbody>\n<tr>\n<th>Wiek<\/th>\n<th>Minimalna stawka godzinowa<\/th>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>21 lat i wi\u0119cej<\/td>\n<td>\u20ac 15,29<\/td>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>20 lat<\/td>\n<td>\u20ac 13,38<\/td>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>19 lat<\/td>\n<td>\u20ac 11,47<\/td>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>18 lat<\/td>\n<td>\u20ac 9,56<\/td>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>17 lat<\/td>\n<td>\u20ac 7,65<\/td>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>16 lat<\/td>\n<td>\u20ac 6,12<\/td>\n<\/tr>\n<tr>\n<td>15 lat<\/td>\n<td>\u20ac 4,59<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<p>Nowe stawki obowi\u0105zuj\u0105 od 1 stycznia 2027 r. Od tej daty powy\u017csze minimalne wynagrodzenie m\u0142odzie\u017cy ma zastosowanie r\u00f3wnie\u017c do os\u00f3b m\u0142odych zatrudnionych w ramach programu pracy i nauki (BBL).<\/p>\n<h2>Co to oznacza dla pracodawc\u00f3w?<\/h2>\n<p>Pracodawcy musz\u0105 zapewni\u0107, \u017ce pracownicy od 1 stycznia 2027 r. otrzymaj\u0105 co najmniej now\u0105 ustawow\u0105 minimaln\u0105 stawk\u0119 godzinow\u0105. Dlatego wa\u017cne jest, aby terminowo sprawdza\u0107 zapisy dotycz\u0105ce p\u0142ac, umowy p\u0142acowe i wszelkie warunki zatrudnienia i w razie potrzeby je dostosowywa\u0107.<\/p>\n<p>W Mondial Uitzend uwa\u017cnie \u015bledzimy zmiany w przepisach i regulacjach rynku pracy. Dzi\u0119ki temu jeste\u015bmy przygotowani na zmiany, wsp\u00f3lnie z naszymi klientami i pracownikami tymczasowymi.<\/p>\n<p>Masz pytania dotycz\u0105ce podwy\u017cki minimalnej stawki godzinowej lub jej wp\u0142ywu na Twoj\u0105 organizacj\u0119? Skontaktuj si\u0119 z nami. Ch\u0119tnie pomo\u017cemy.<\/p>","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>Per 1 januari 2027 gaat het wettelijk minimumuurloon opnieuw omhoog. Het bruto minimumuurloon voor werknemers van 21 jaar en ouder wordt vastgesteld op \u20ac 15,29 per uur. Op dit moment bedraagt het minimumuurloon \u20ac 14,99. Dit betekent een stijging van 2%. De verhoging is onderdeel van de wettelijke halfjaarlijkse indexatie van het minimumloon. Ook het [&hellip;]<\/p>\n","protected":false},"author":8,"featured_media":3354,"template":"","class_list":["post-3353","nieuws","type-nieuws","status-publish","has-post-thumbnail","hentry"],"yoast_head":"<!-- This site is optimized with the Yoast SEO plugin v28.8 - https:\/\/yoast.com\/product\/yoast-seo-wordpress\/ -->\n<title>Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 - Nieuws - Mondial Uitzend<\/title>\n<meta name=\"description\" content=\"Het wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 bruto per uur. Bekijk de nieuwe minimumjeugdlonen en wat dit betekent voor werkgevers.\" \/>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/aktualnosci\/ustawowa-minimalna-stawka-godzinowa-wzrosnie-do-1529-euro-od-1-stycznia-2027-r\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"pl_PL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 - Nieuws - Mondial Uitzend\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Het wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 bruto per uur. Bekijk de nieuwe minimumjeugdlonen en wat dit betekent voor werkgevers.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/aktualnosci\/ustawowa-minimalna-stawka-godzinowa-wzrosnie-do-1529-euro-od-1-stycznia-2027-r\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Mondial Uitzend\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/mondialuitzendbv\/\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/11\/nieuwskop-8.jpg\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"2000\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"857\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/jpeg\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Szacowany czas czytania\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"2 minuty\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\\\/\\\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"NewsArticle\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/\"},\"author\":{\"name\":\"Marloes\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/562f32fb5f6fb30c4956f24e3701dd19\"},\"headline\":\"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29\",\"datePublished\":\"2026-11-05T09:53:37+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/\"},\"wordCount\":203,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#organization\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#primaryimage\"},\"thumbnailUrl\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/11\\\/nieuwskop-8.jpg\",\"inLanguage\":\"pl-PL\"},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/\",\"url\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/\",\"name\":\"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 - Nieuws - Mondial Uitzend\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#website\"},\"primaryImageOfPage\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#primaryimage\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#primaryimage\"},\"thumbnailUrl\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/11\\\/nieuwskop-8.jpg\",\"datePublished\":\"2026-11-05T09:53:37+00:00\",\"description\":\"Het wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 bruto per uur. Bekijk de nieuwe minimumjeugdlonen en wat dit betekent voor werkgevers.\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/\"]}]},{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#primaryimage\",\"url\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/11\\\/nieuwskop-8.jpg\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2026\\\/11\\\/nieuwskop-8.jpg\",\"width\":2000,\"height\":857},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\\\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Home\",\"item\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Nieuws\",\"item\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/nieuws\\\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":3,\"name\":\"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#website\",\"url\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/\",\"name\":\"Mondial Uitzend\",\"description\":\"Verbindend tussen werkgever en werknemer\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":{\"@type\":\"PropertyValueSpecification\",\"valueRequired\":true,\"valueName\":\"search_term_string\"}}],\"inLanguage\":\"pl-PL\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#organization\",\"name\":\"Mondial Uitzend\",\"url\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\",\"url\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2023\\\/06\\\/Logo-MondialUitzend.svg\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/wp-content\\\/uploads\\\/2023\\\/06\\\/Logo-MondialUitzend.svg\",\"width\":149,\"height\":56,\"caption\":\"Mondial Uitzend\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#\\\/schema\\\/logo\\\/image\\\/\"},\"sameAs\":[\"https:\\\/\\\/www.facebook.com\\\/mondialuitzendbv\\\/\",\"https:\\\/\\\/www.linkedin.com\\\/company\\\/mondial-uitzend-b-v-\",\"https:\\\/\\\/www.youtube.com\\\/channel\\\/UCPBmFRvmUDCPtpAaFVASV9Q\"]},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/#\\\/schema\\\/person\\\/562f32fb5f6fb30c4956f24e3701dd19\",\"name\":\"Marloes\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"@id\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/f30c05a353cfca07f584c10041cdd61ccaea2fb9a73b8d33118aba4d9f403959?s=96&d=mm&r=g\",\"url\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/f30c05a353cfca07f584c10041cdd61ccaea2fb9a73b8d33118aba4d9f403959?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\\\/\\\/secure.gravatar.com\\\/avatar\\\/f30c05a353cfca07f584c10041cdd61ccaea2fb9a73b8d33118aba4d9f403959?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"Marloes\"},\"url\":\"https:\\\/\\\/mondialuitzend.nl\\\/pl\\\/author\\\/marloes\\\/\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Minimalna stawka godzinowa wzro\u015bnie do 15,29 euro od 1 stycznia 2027 r. - Aktualno\u015bci - Mondial Uitzend","description":"Ustawowa minimalna stawka godzinowa wzro\u015bnie do 15,29 euro brutto za godzin\u0119 od 1 stycznia 2027 r. Poznaj nowe minimalne stawki dla m\u0142odych i dowiedz si\u0119, co oznaczaj\u0105 one dla pracodawc\u00f3w.","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/aktualnosci\/ustawowa-minimalna-stawka-godzinowa-wzrosnie-do-1529-euro-od-1-stycznia-2027-r\/","og_locale":"pl_PL","og_type":"article","og_title":"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 - Nieuws - Mondial Uitzend","og_description":"Het wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29 bruto per uur. Bekijk de nieuwe minimumjeugdlonen en wat dit betekent voor werkgevers.","og_url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/aktualnosci\/ustawowa-minimalna-stawka-godzinowa-wzrosnie-do-1529-euro-od-1-stycznia-2027-r\/","og_site_name":"Mondial Uitzend","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/mondialuitzendbv\/","og_image":[{"width":2000,"height":857,"url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/11\/nieuwskop-8.jpg","type":"image\/jpeg"}],"twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Szacowany czas czytania":"2 minuty"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"NewsArticle","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/"},"author":{"name":"Marloes","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#\/schema\/person\/562f32fb5f6fb30c4956f24e3701dd19"},"headline":"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29","datePublished":"2026-11-05T09:53:37+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/"},"wordCount":203,"publisher":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#organization"},"image":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/11\/nieuwskop-8.jpg","inLanguage":"pl-PL"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/","url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/","name":"Minimalna stawka godzinowa wzro\u015bnie do 15,29 euro od 1 stycznia 2027 r. - Aktualno\u015bci - Mondial Uitzend","isPartOf":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#website"},"primaryImageOfPage":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#primaryimage"},"image":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#primaryimage"},"thumbnailUrl":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/11\/nieuwskop-8.jpg","datePublished":"2026-11-05T09:53:37+00:00","description":"Ustawowa minimalna stawka godzinowa wzro\u015bnie do 15,29 euro brutto za godzin\u0119 od 1 stycznia 2027 r. Poznaj nowe minimalne stawki dla m\u0142odych i dowiedz si\u0119, co oznaczaj\u0105 one dla pracodawc\u00f3w.","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#breadcrumb"},"inLanguage":"pl-PL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/"]}]},{"@type":"ImageObject","inLanguage":"pl-PL","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#primaryimage","url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/11\/nieuwskop-8.jpg","contentUrl":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/11\/nieuwskop-8.jpg","width":2000,"height":857},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/wettelijk-minimumuurloon-stijgt-per-1-januari-2027-naar-e-1529\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Home","item":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Nieuws","item":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/nieuws\/"},{"@type":"ListItem","position":3,"name":"Wettelijk minimumuurloon stijgt per 1 januari 2027 naar \u20ac 15,29"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#website","url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/","name":"Transmisja globalna","description":"\u0141\u0105czenie mi\u0119dzy pracodawc\u0105 a pracownikiem","publisher":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/?s={search_term_string}"},"query-input":{"@type":"PropertyValueSpecification","valueRequired":true,"valueName":"search_term_string"}}],"inLanguage":"pl-PL"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#organization","name":"Transmisja globalna","url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"pl-PL","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2023\/06\/Logo-MondialUitzend.svg","contentUrl":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/wp-content\/uploads\/2023\/06\/Logo-MondialUitzend.svg","width":149,"height":56,"caption":"Mondial Uitzend"},"image":{"@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/mondialuitzendbv\/","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/mondial-uitzend-b-v-","https:\/\/www.youtube.com\/channel\/UCPBmFRvmUDCPtpAaFVASV9Q"]},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/#\/schema\/person\/562f32fb5f6fb30c4956f24e3701dd19","name":"Marloes","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"pl-PL","@id":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/f30c05a353cfca07f584c10041cdd61ccaea2fb9a73b8d33118aba4d9f403959?s=96&d=mm&r=g","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/f30c05a353cfca07f584c10041cdd61ccaea2fb9a73b8d33118aba4d9f403959?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/f30c05a353cfca07f584c10041cdd61ccaea2fb9a73b8d33118aba4d9f403959?s=96&d=mm&r=g","caption":"Marloes"},"url":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/author\/marloes\/"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/nieuws\/3353","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/nieuws"}],"about":[{"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/nieuws"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/8"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/nieuws\/3353\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3355,"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/nieuws\/3353\/revisions\/3355"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/3354"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/mondialuitzend.nl\/pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3353"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}