Módosult az adómentes utazási kedvezmény mértéke

16 - 01 - 2024

A magasabb vezetési árak miatt az alkalmazottaknak több utazási költségük lesz. Éppen ezért Ön, mint munkáltató, 2024. január 1-től emelheti az utazási költségtérítést. Ezután kilométerenként legfeljebb 0,23 eurót fizethet adómentesen a munkavállalónak. Nem köteles növelni az utazási költségtérítést, de sok munkáltató ezt a „jó foglalkoztatási gyakorlat” keretében teszi.

Legutóbbi hozzászólások

Új

A törvényben előírt minimál órabér 2027. január 1-jétől 15,29 euróra emelkedik.

05 - 11 - 2026

2027. január 1-jétől a törvényben előírt minimális órabér ismét emelkedik. A 21 éves és idősebb alkalmazottak bruttó minimális órabére óránként 15,29 euróban kerül meghatározásra. Jelenleg...

Új

Mi a fene jön: mit jelent az új törvény a munkaerőt felvevő cégek számára?

28 - 10 - 2026

Cége munkaerő-kölcsönző cégen, kiküldetési ügynökségen vagy bérszámfejtő cégen keresztül vesz fel alkalmazottakat? Ebben az esetben a Munkaügyi Befogadási Törvény (Wtta) hatálya alá kell tartoznia. Ez a törvény a visszaélések kezelésére szolgál...

Új

Hurrá! Mondial Uitzend 25 éves lesz!

09 - 10 - 2026

2026. október 26-án egy különleges mérföldkövet ünneplünk: az Mondial Uitzend 25 éves lesz! Ami 2001-ben egy liliomkertészetre vonatkozó praktikus megoldással kezdődött, mára munkaerő-kölcsönző ügynökséggé nőtte ki magát...