Zmieniona wysokość kwoty wolnej od podatku

16 - 01 - 2024

Wyższe ceny za przejazdy powodują, że Twoi pracownicy ponoszą większe koszty podróży. Dlatego od 1 stycznia 2024 roku Ty, jako pracodawca, możesz zwiększyć dietę podróżną. Możesz wówczas zapłacić pracownikowi maksymalnie 0,23 EUR za km bez podatku. Nie masz obowiązku zwiększania diety za przejazd, jednak wielu pracodawców zrobi to w ramach „dobrych praktyk w zakresie zatrudnienia”.

Ostatnie wiadomości

Nowy

Ustawowa minimalna stawka godzinowa wzrośnie do 15,29 euro od 1 stycznia 2027 r.

05 - 11 - 2026

Od 1 stycznia 2027 roku ustawowa minimalna stawka godzinowa ponownie wzrośnie. Minimalna stawka godzinowa brutto dla pracowników w wieku 21 lat i starszych wyniesie 15,29 euro za godzinę. W tej chwili...

Nowy

Nadchodzi WTT: co nowe prawo oznacza dla firm zatrudniających pracowników?

28 - 10 - 2026

Czy Twoja firma zatrudnia pracowników za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej, agencji pośrednictwa pracy czy firmy zajmującej się płacami? W takim przypadku będziesz musiał zmierzyć się z ustawą o dostępie do rynku pracy (Labour Provision Admission Act, WTT). Ustawa ta ma na celu zwalczanie nadużyć na...

Nowy

Hurra! Mondial Uitzend kończy 25 lat!

09 - 10 - 2026

26 października 2026 roku obchodzimy wyjątkowy kamień milowy: Mondial Uitzend kończy 25 lat! To, co zaczęło się w 2001 roku od praktycznego rozwiązania dla szkółki lilii, przerodziło się w agencję pracy tymczasowej...