Mondial Uitzend is een snelgroeiend uitzendbureau met vestigingen in Schagen, St.-Annaparochie en Venlo. We zijn SNF, ABU en NEN 4400-1 gecertificeerd en gespecialiseerd in het uitzenden, payrollen en werven van internationale flexwerkers voor bedrijven in Noord-Holland, Friesland en Limburg. Ter uitbreiding van ons team hebben wij een vacature voor:
Medewerker Contractadministratie (20 uur per week)
Wat ga je doen?
Als Medewerker Contractadministratie ben je verantwoordelijk voor het beheren van de contractadministratie van de uitzendkrachten binnen ons uitzendbureau. Je ondersteunt bij het aanmelden van onze uitzendkrachten, je stelt de contracten op, controleert of deze ondertekend zijn en zorgt voor een correcte verwerking in onze systemen. Daarnaast zul je ook andere administratieve taken op de contractadministratie op je nemen. Je werkt nauw samen met onze coördinatoren en collega’s van Planning. De voertaal op kantoor is wisselend Nederlands en Engels.
Wat vragen wij:
- Minimaal een MBO2-diploma bij voorkeur in Personeelsmanagement of een gerelateerd vakgebied
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Oog voor detail en secuur kunnen werken
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Ervaring met uitzend-software is een pre
Wat bieden wij:
- Een afwisselende functie in een groeiend bedrijf.
- Brutosalaris tussen € 2.600 en € 2.850, afhankelijk van ervaring en kennis.
- 25 vakantiedagen, 8,25% vakantiegeld en een goede pensioenregeling.
- Werken in een hecht team met een informele sfeer waarbij goede koffie en leuke uitjes niet ontbreken.
Enthousiast?
Stuur je cv en motivatie naar Petra Boldewijn via [email protected]. Voor vragen kun je contact met haar opnemen via 0224-591569.
Binnen één week krijg je van ons een reactie. We kijken uit naar je sollicitatie!