Mondial Uitzend is een dynamisch en groeiend uitzendbureau, SNF, ABU en NEN 4400-1 gecertificeerd en gevestigd in Schagen. Wij zijn gespecialiseerd in uitzenden, werving & selectie van internationale flexwerkers voor diverse opdrachtgevers in Noord-Holland, Friesland en Limburg. Mondial Uitzend zorgt voor prettige, gecertificeerde en goed gefaciliteerde huisvesting voor onze flexwerkers. Bij Mondial Uitzend heerst een echte teamspirit: we werken met plezier en staan altijd voor iedereen klaar. Mondial Uitzend is een trots onderdeel van de Mondial Group B.V.
Mondial is ter uitbreiding de financiële afdeling op zoek naar een:
Medewerker Financiële Administratie (20 uur per week)
Mondial gaat verder groeien en de financiële administratie ook, hierom zijn wij op zoek naar uitbreiding van het financiële team. Ben jij die persoon die graag wilt dat alles klopt? Ben jij leergierig en wil jij je verder ontwikkelen binnen een groeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor onder andere de verwerking van de financiële administratie en het beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie. Je hebt overzicht over alle financiële processen en je overlegt met collega’s. Samen met onze controller ben je verantwoordelijk voor de samenstelling van periodieke financiële rapportages, begrotingen en de voorbereiding van de jaarrekeningen.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde financiële opleiding (MBO/HBO)
- Basiskennis van Excel en boekhoudsoftware
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
Wat bieden wij?
Een uitdagende, afwisselende functie binnen een hecht team, een fijne werkplek met goede bonenkoffie en leuke collega’s. Wij bieden jou een aantrekkelijk salaris tussen € 2.650 en € 3.400 bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Daarnaast krijg je 5 weken vakantie, 8,25% vakantiegeld en neem je deel aan een uitstekende pensioenregeling.
Klaar voor deze uitdaging?
Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar [email protected]. Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met Petra Boldewijn via 0224-591569.
Onze sollicitatieprocedure:
Binnen een week na je sollicitatie laten we weten of je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek met Petra Boldewijn (HR) en Wim Smink (Interim Controller). Is er een klik? Dan volgt een tweede gesprek. Bij een goede match ontvang je binnen een week een voorstel.
We kijken ernaar uit je te ontmoeten!